You are currently viewing יומן קבוצה – בוסטון סלטיקס / גדי הלוי

יומן קבוצה – בוסטון סלטיקס / גדי הלוי

הנה אנחנו כאן בפגרת האול סטאר, והסלטיקס יושבים במקום הרביעי במזרח במאזן לא מרשים במיוחד של 19-17, לאחר חודש מפרך וחוויות מצמררות. בזמן שכתבתי את הפרק הראשון של היומן הזה, בוסטון היו במקום הראשון במזרח, והבעיה הכי גדולה שהייתה להם הייתה שקמבה ווקר עדיין פצוע. עכשיו, חודש וחצי לאחר מכן, נראה שנקודות האור המועטות שדיברתי עליהם פעם שעברה התעממו עד כדי חושך כמעט מוחלט והבעיה הכי גדולה שלהם כרגע היא שקמבה ווקר דווקא כן משחק.

הסלטיקס עד כה

אפשר להגיד שהירידה של הסלטיקס התחילה עם הפציעה של מרקוס סמארט. ה-All Defensive גארד לא שיחק מאז סוף ינואר, וחסרונו מורגש בהחלט. זה לא צריך להפתיע אף אחד, סמארט הוא העוגן ההגנתי והמנטלי של הקבוצה הזאת כבר שנים, וכשלוקחים להם דבר כזה הם כמובן יתחלשו. אבל הדבר שכן מפתיע הוא חזרתו הצולעת של קמבה ווקר מפציעתו.

ב-15 המשחקים הראשונים שלו העונה, ווקר לא הצליח למצוא את עצמו. הוא קלע בכמות נמוכה יחסית אל עצמו, באחוזים נמוכים יחסית לכל אחד, והחליט החלטות שגויות על המגרש פעם אחר פעם. (17 נק' למשחק, 37% מהשדה, 35% מהשלשה). יתר על כך, בוסטון הפסידו 9 מתוך ה15 האלה. דווקא ב-5 המשחקים האחרונים ראינו שיפור משמעותי הן בביצועים של ווקר והן בהצלחה של הסלטיקס, וזה כן נותן מקום לאופטימיות למה שיבוא אחרי האול סטאר.

אבל, ווקר לא היה הבעיה היחידה של הסלטיקס לאורך פברואר. גם צמד האול סטארים טייטום ובראון, שהתחילו את העונה פנומנלית, חטפו מכה רצינית מאוד מאז שסמארט נפצע. טייטום ירד מ-26.8 נק' למשחק על 48% מהשדה ו43% מהשלשה ל- 23.6 נק' על 40% מהשדה ו-32% מהשלשה. בראון ירד מ-27.1 נק' למשחק על 53% ו44% ל-21.8 על 44% ו-32%. אז אולי קמבה ווקר חזר לעצמו בשבוע האחרון אבל אם טייטום ובראון לא יתאפסו על עצמם בקרוב אז אפשר בכלל להגיד לעונה הזאת שלום ולא להתראות.

אז האם יש בכל זאת מקום לאופטימיות?

רוב האופטימיות שנשארה לקבוצה הזאת היא שאנחנו לא יודעים מה שעוד לא ראינו. ההרכב של קמבה, סמארט, בראון וטייטום שיחק דקות בודדות ביחד העונה. סמארט צפוי לחזור אחרי האול סטאר, ומשם נראה איך הם משחקים כולם ביחד. דני איינג' לקח אחריות בפומבי על ההפסדים של בוסטון לאחרונה, ואפילו אמר שיכול להיות שהסלטיקס פשוט "לא טובים מספיק". עכשיו, לא צריך בלש בשביל לגלות את זה דני, אבל אני דיי בטוח שאתה בעצמך הוא זה שאחראי על לבנות קבוצה שהיא כן מספיק טובה.

לבוסטון יש חריגת טרייד בגודל של מנהטן ופחות מ-3 שבועות להשתמש בה. שאמס צ'ארנייה דיווח שבוסטון שמים עין על שחקנים ברמה מאוד גבוהה כמו ניקולה ווצ'ביץ' וג'רמי גראנט, אבל אני מאוד סקפטי לגבי המוכנות של איינג' לעשות מהלך כלשהו. אפשר לחזור ולדבר על כמה הקבוצה לא מתפקדת וכמה השחקנים צריכים להשתפר והכל, אבל בסופו של דבר הכוח לשפר את הקבוצה נמצא אצל המנהל המקצועי, ולצערי הרב זה נראה שהוא הבעיה המרכזית.

לאיינג' הייתה הברקה בקיץ 2017, שהוא הנחית את ג'ייסון טייטום, קיירי אירווינג וגורדון הייוורד אצלו בבית. מאז, לעומת זאת, יש לו רצף מאוד ארוך, לא של החלטות לא נכונות – אלא של חוסר מוכנות לעשות החלטה. הוא נמנע מלהעביר את הייוורד אחרי שהוא חזר מפציעה. הוא נמנע מלהשיג 3 סופרסטארים שונים שהיו בשוק (אנת'וני דייוויס, קאוואי לאונרד וג'יימס הארדן) כשהיה לו את הנכסים להשיג כל אחד מהם. הוא נתן לאל הורפורד לעזוב בשביל כלום. הוא לא ביצע עסקה בדד ליין מאז שהוא הביא את אייזאה תומאס מפיניקס. גם עכשיו, אחרי שהוא כביכול לקח אחריות על המשבר, הוא הסתייג בכך שאמר שהכוכבים לא שיחקו ביחד הרבה ושצריך עוד לראות מה אפשר לעשות.

בעבר, דני איינג' היה GM מעולה, מהטובים בליגה. עכשיו, אני לא יכול שלא לתהות האם יש לו מקום בקבוצה יותר. אם הוא לא מצליח לעשות משהו עם חריגת הטרייד הגדולה ביותר בהיסטוריה של הליגה, אני חושש שמקום העבודה שלו בסכנה. דאגה נוספת היא בראד סטיבנס, שכבר מזמן לא בטופ של המאמנים בליגה. כבר מספר שנים טובות סטיבנס לא יודע איך לחלק נכון את התפקידים בקבוצה, והוא אניגמה בכל הנוגע לקבלת החלטות, חילופים וטיימאוטים. אני לא בהכרח חושב שצריך לפטר את סטיבנס, אבל צריך לעשות משהו.

השורה התחתונה לא השתנתה יותר מדי מאז הפרק הקודם ביומן שלי. אני לא יודע מה יקרה בהמשך, הרבה מאוד יכול להשתנות גם אחרי הפסקת האול סטאר. בכל מקרה, אני דוגל בפילוסופיה של לקוות לטוב ביותר ולצפות לרע מכל, וכך אעשה.

Subscribe
Notify of
69 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

"כבר מספר שנים טובות סטיבנס לא יודע איך לחלק נכון את התפקידים בקבוצה, והוא אניגמה בכל הנוגע לקבלת החלטות, חילופים וטיימאוטים. אני לא בהכרח חושב שצריך לפטר את סטיבנס, אבל צריך לעשות משהו."
אז מה צריך לעשות? הרי ברור שהוא הגיע לאיזו תקרה שהוא לא מצליח לשבור. כשהגיע עם הסלטיקס הצעירים לגמר המזרח הראשון מול לברון והקאבס חשבתי שמגיע לו מאמן העונה. הייתי מסונוור שהתעלמתי משאר הסימנים, רק בשנתיים האחרונות התחלתי לשים יותר לב למה שקורה במשחק עצמו. כשאיינג מחליט החלטות הוא כן מקשיב למה שסטיבנס אומר לו, כל גנרל מנגר מקשיב למאמנים שלו לפני שהוא עושה מהלך ונראה לי שלרוב יש תמימות דעים מה לעשות ומה לא. אין לי ביקורת על איינג' לגבי קמבה, הוא ניסה להיפטר ממנו בקיץ ולא הצליח. יש לי ביקורת גדולה מאד על קמבה והסיבה הכי גדולה היא איבודי הכדור הטפשיים. אני מבין שווינג כמו טייטום מאבד פה ושם אבל קמבה צריך להיות המבוגר האחראי. הוא משחק לפעמים בחוסר רצינות. אני מקווה שאחרי האולסטאר הוא יוטרד עבור ווצביץ.

טריי זריקה מחשידה

לא יקרה הטרייד הזה

צ'יקו
Admin
3 years ago

תודה גדי.
בוסטון חסרת ספסל והרבה פעמים נראה שחסר להם חדוות משחק. מה שכן אמור לעודד את הירוקים זה בראון שהופך לסופרסטאר ועם צמד כזה העתיד שלכם ורוד אך צריך להתאים את הקבוצה אל הצמד.
הייתי חושב לפרק הכל ולהתחיל סביב הצמד הזה. אולי להביא את דראמונד כגבוה מרכזי.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  צ'יקו

איזה "הכל" אתה רוצה לפרק? אין שהם הרבה מאחורי טייטום,בראון, ווקר וסמארט.
אולי אתה מתכוון שצריך להיפטר מווקר?

צ'יקו
Admin
3 years ago

כן. ואולי גם סמארט

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  צ'יקו

השאלה מה אתה חושב שתוכל להביא במקום.

טריי זריקה מחשידה

יעשה טריידים עם הנרגן טיים לורד וסמארט על סטף קרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

קונה בכלל בלי לחשוב.
🙂

עידו גילרי
Admin
3 years ago

כן זו בערך הדרך היחידה של הסלטיקס להשתפר…

חיים
Admin
3 years ago

בוסטון הגיעו ב-3 מתוך 4 העונות האחרונות לגמר המזרח, ורק בסדרה נגד מיאמי אפשר באמת להצביע על כישלון מסוים של בוסטון (אולי גם בקלות שהם הפסידו למילווקי ב-2019, למרות שהתוצאה הסופית הייתה די צפויה). לכן, העיסוק באיינג' וסטיבנס לא ממש במקום, גם אם אין ספק שבקיץ 2020 ובעונת 2021 הם שניהם עשו ועושים טעויות.
יש לבוסטון את החריגה הגדולה שהם צריכים להשתמש בה כדי להביא כוכב נוסף או שני שחקני משנה טובים, אבל קמבה כשיר בפלייאוף הוא נכס שבוסטון לא אמורים להרשות לעצמם לוותר עליו בקלות, גם אם עכשיו זה לא נראה כל כך טוב.
במבט לאחור, הויתור על טרייד על דיוויס או קוואי היו הדבר הנכון מבחינת איינג', מכיוון שאתה לא אמור לוותר על כוכבים צעירים כמו בראון או טייטום בתמורה לשחקן שאחרי שנה אצלך ילך ללוס אנג'לס, בניגוד לטורונטו שהגיעו כבר לשיא שלהם, מה שאילץ אותם לקחת סיכון גדול יותר ומחיר גבוה יותר על העתיד. לגבי הארדן עוד מוקדם לומר, אבל בוסטון זקוקה לספסל עמוק יותר ולא לעוד כוכב על חשבון מעט העומק שעוד נותר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  חיים

אכן לקמבה המון ניסיון פליאוף והוא נוהג להעלות את הכושר ולהפגין כישרון רב במאני טיים….
וברצינות, ראינו מה הוא שווה כשהכסף על השולחן. אני מעדיף שיהיה חלק מטרייד שיביא כוכב אמיתי במקומו ואחד שלא מאבד בצורה שטותית כדורים ואחרי כן מפזר חיוכים לכל הכיוונים.
ובכל זאת אני לגמרי מסכים שלא הלכו בסלטיקס על המדדה או הגבבון.
אני חושב שחלק מהמחליפים של הסלטיקס יהיו בין טובים למעולים אם לוקחים בחשבון את פריצארד והטיימלורד שמתחיל סוף סוף לפרוץ.

חיים
Admin
3 years ago

הצעירים יהיו טובים עוד כמה שנים, אבל הסלטיקס מספיק טובים עכשיו כדי לוותר על חלק מהצעירים בתמורה לשחקנים מנוסים שיחזקו את הספסל בטווח הקצר ויעשו את ההבדל.
לגבי קמבה – הוא עוד מתאושש. אם יהיה בריא בפלייאוף הוא יכול להיות מאוד משמעותי, ובכל מקרה שווה לתת את הניסיון הזה לפני שמוותרים עליו אם רואים שהוא פצוע מדי.
אם כבר צעירים שקשורים לבוסטון – ים מדר שחקן מעולה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  חיים

אני אוהב את ים והניסיון שלו. תשאל את עצמך למה עם כל הניסיון שלו הוא לא בסלטיקס?….
כמו שאמרתי, זו כנראה החלטה משותפת של סטיבנס את איינג'.
כשאומרים פה שהמאמן צריך לעבוד עם מה שהוא מקבל, זה חלקי מאד. גנרל מנגר מקבל ייעוץ ולטעמי למאמן יש משקל כבד מאד בהחלטות. כשהיתה הזדמנות להביא את הורפורד, איינג קודם החתים ואחרי כן הודיע למאמן? ברור שלא וכך עם הייווארד קיירי וקמבה. כוכבים רואים באיזה שלב עם מי יש להם עסק!

חיים
Admin
3 years ago

אני מאמין שים יהיה בסלטיקס בעוד עונה או 2

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  חיים

הלוואי
הוא יכול לתת לנו המון ואם לא, סביר שיגיע בסוף למכבי תל אביב.

חיים
Admin
3 years ago
Reply to  חיים

כל שנייה של מדר בהפועל זה בזבוז זמן לכדורסל הישראלי כולו

טריי זריקה מחשידה

הוא משחק שמח מה אתה רוצה זה לא מראה על חוסר מאמץ. גם סטף מחייך אז מה 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סטף גם עושה ריקודי בטן אבל יש לו סיבה. הקומבהמל'ה מחייך גם כשהוא מאבד כדור טפשי….
לפעמים זה נראה כאילו יש לו סד בתוך הפה. מה אתה מחייך כל הזמן?

Dor
Dor
3 years ago

תודה גדי. מסכים עם כל מה שכתבת אבל פחות התייחסת לנושא העומק החסר. אין לסלטיקס ספסל. בכלל. אין סקורר, אין גבוה מחליף משמעותי, ואין ווינגים התקפיים. לא מבין איך אדוארדס ולנגפורד לא התפתחו. נייסמית מראה ניצוצות, וויליאמס סביר ולא יותר מזה. אפשר להאשים את סטיבנס עד מחר אבל לאור הפציעות זה הטופ של בוסטון כרגע. והלוואי עלי בפילי GM כמו איינג׳

טריי זריקה מחשידה
Reply to  Dor

לא תודה על איינג

Dor
Dor
3 years ago

איינג׳ היה בוחר את פולץ בטרייד דאון? אין סיכוי. איינג בחר גם את בראון. בפילי בחרו את סאריץ׳, ג׳אליל אוקאפור ופולץ. יחי ההבדל הקטן

טריי זריקה מחשידה

אם בוסטון ההולכת סיב 1 הביתה ויש לזה סיכוי טוב אם תפגוש את פילי נטס באקס היט לדעתי איינג וסטיבנס הולכים הביתה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הייתי מוותר על סטיבנס כבר עכשיו בתרייד ומנסה להביא את לארי בירד או מקהייל.
אח, כמה לארי מתאים לי בבוסטון. את לארי אקח גם עם המחיר יהיה לוותר על איינג' ועל השנה הזו.

טריי זריקה מחשידה

לא הבנתי את הבכי על סמארט בחייאת לכל הקבוצות בליגה נפצעו שחקנים הרבה יותר חשובים, הפכו אותו לאנתוני דיוויס ממש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

+100
זה נגר..
🙂
1, 2, 3….

שחר אלוני
3 years ago

בוסטוןהחודש היו די במשבר,אבל יש עתיד טוב בחמישיה וגם הספסל הרבה יותר טוב משנה שעברה. צריך לראות איך זה ירוץ בחודש הקרוב. בכל אופן להשתמש בחריגת הטרייד זה מתבקש, גם על שחקן פחות חזק מווצביץ

עידו גילרי
Admin
3 years ago

הספסל תורם קצת יותר העונה( הרבה יותר טוב זה ממש להרכיב משקפיים בצבע מסוים) אבל החמישיה נחלשה.

שחר אלוני
3 years ago

יש את התוספת של פריצ'רד שתורם יפה ויש התקדמות ברורה של גרנט וויליאמס, אוג'ליי, ובמידה מסוימת גם רוברט וויליאמס.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

התקדמות לא קיימת. שחקנים שניזונים לחלוטין מתשומת הלב לאחרים ועדיין בקושי מסוגלים לייצר נקודות.

שחר אלוני
3 years ago

מסוגלים בקושי, אבל יותר מבשנה שעברה. הם גם נראים יותר שייכים ובלי לבדוק, סבירות גבוהה שהדקות שבהן הם צוברים את התרומה שלהם זה פחות גארבז' טיים ויותר כשהמשחק עוד חי.

asaf
3 years ago

תודה גדי על הניתוח. מודע שלא ראיתי אותם יותר מדי השנה אבל באמת ניכר המחסור בעומק , שימוש בחריגת טרייד בעיניי די הכרחי כרגע. לא חושב שנראה זעזוע בעמדת המאמן העונה. האמת לא בטוח שיש כאלה מציאות כרגע באמצע העונה שהם כזה שדרוג לעומת סטיבנס.

חיים
Admin
3 years ago

הפתרון לכל הבעיות בבוסטון הוא ים מדר – גם יביא קליעה ליחידה השנייה, גם רכז, גם הגנה טובה וגם הרבה אוהדים מארץ הקודש

birdman
birdman
3 years ago

יכול להיות שהחבילה הנוכחית מיצתה את עצמה והגיע הזמן לחריש עמוק.

Smiley
Editor
3 years ago

תלויים לחלוטין בטאטום ובראון כי אין אחריהם מישהו שנותן נקודות באופן עקבי.
מעבר לחמישייה אין ממש עומק.
לגבי ״הכשלונות״ של איינג׳ – מי אמר שהוא לא ניסה או כמה קרוב הוא הגיע. אין לדעת. שיחות הטריידים הם דבר שאין לא ממש הגדרה מדוייקת אלא אם מתכלים על השורה התחתונה.
לסלטיקס היו מלא בחירות ונכסים, ולכן שבאים מלא ומתן מולם מבקשים מהם מחיר שהוא גבוה משמעותית.

מנחם לס
Admin
3 years ago

גדי, אתה כותב ש"צריך לעשות משהו עם המאמר בראד סטיבנס, אבל לא בהכרח לפטר אותו. גדי, כאן אין אפשרות אחרת – או לפטר או לא לפטר. אני בעד לפטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה פוסט גדי, תודה רבה. המצב בטטה, הם חלשים גם בגלל שווקר חלש אבל גם אם וכאשר ישתפר יש להם תקרה ברורה.
.
בנוגע לחריגת הטרייד – האם היא מסתיימת בדדליין או שאפשר להשתמש בה גם לטריידים בקיץ, כחלק מהעונה הזו, לפני התחילה הרשמית של העונה הבאה (מתי שזה לא יהיה, בדרך כלל ב-1 ביולי)? אם האפשרות השניה נכונה אז זה יכול להוסיף קצת אופציות.
.
אם לא – מה דעתכם על טרייד על למרקוס שמטרתו לא להציל את העונה הזו, אלא להוריד מתקרת השכר שלהם, ולפתוח אופציות לחיזוק הסגל בעונה הבאה. למיטב זכרוני השכר שלהם בעונה הבאה יהיה 133 מיליון, אם מורידים מזה 27, נדמה לי שזה נותן להם גמישות.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

הם יוכלו להשתמש בחריגה גם בקיץ.
תפסיק להציע את למרקוס לכולם אין לסלטיקס שום אינטרס לחתוך בשכר שום גמישות לא תצא להם מזה. החמישיה שלהם לבד סוגרת את כל התקרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גם אם הם שולחים לספרס כמה חתיכות? הרי לנו אין חריגת טרייד ונצטרך לקבל משכורות חזרה, אז אם הם שולחים לנו משהו חזרה יוכלו לרדת בעוד כמה מיליונים טובים, לא?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

אם לחתיכות האלו לא קוראים טייטום בראון סמארט או ווקר אז לא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא מה שחשבתי בהתחלה, אבל ככה יצא — אנחנו שולחים את למרקוס ועוד אחד מבין פאטי מילס או רודי גיי, הם שולחים את קמבה והרבה בחירות ואולי גם איזה רוקי או שניים.
.
https://tradenba.com/trades/Dm3_o6ZhX
.
הם מפנים ככה בערך 40 מיליון בשכר כי שני השחקנים שהם מקבלים מסיימים חוזה.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

ומה יוצא להם מזה? ווקר תמורת כלום?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

ומשכון העתיד?
נראה לך שמישהו נתן לאיינג' לום בראש?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

כלום זה בדיוק מה שהם צריכים כדי להוריד מתקרת השכר. זה בדיוק העניין.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

אז יהיה להן בהערכה גסה 17 מיליון פנוי?
את מי תוכל להביא בזה. זה רק לדשדש יותר עמוק.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

ולפני שאתה סתם מפנה מקום תחליט את מי אתה מטרגט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ולמה רק 17? ברגע שהם מתחת לתקרה הם יכולים להחתים גם ביותר, לא? או שמותר לעבור את התקרה רק כשמחתימים שחקני "בית" על חוזה "ממשיך"?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

זו בדיוק המשמעות של התקרה…
כדי לעבור אותה צריך חריגות. הנפוצה ביותר היא חריגת בירד לשחקנים שלך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הבנתי. מעניין מה אפשר לעשות עם 17 באמת. לא זוכר מי פנוי בקיץ.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

תבדוק… גם יותר דחוף שתבדוק איפה הלום (או שתבקש מרזי) כדי שאיינג' יסכים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שיפרתי קצת אבל הוא לא נותן לי לשתף – למרקוס וגיי עבור קמבה, גרנט ויליאמס (אני צריך PF), בחירת סיבוב ראשון של השנה (מוגנת טופ-5), ובחירת סיבוב שני של שנה הבאה. נשמעת לי עסקה מצוינת לשני הצדדים, בעיקר אם נצליח למכור את קמבה לאיזו אורלנדו כזו או משהו כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אבל האמת היא שכל זה לא קשור לחריגת הטרייד שלהם… נו טוף, ניסיתי.
.
אבל ברצינות – אם אני מבין נכון הם צריכים לקבל מישהו ב-30 מיליון מבלי לשלוח חזרה שום דבר משמעותי, אבל זה אומר שהקבוצה בצד השני צריכה להיות מתחת לתקרה כדי לקבל פחות ממה שהיא שולחת. אלו קבוצות נמצאות בכלל במצב הזה? מניח שמעטות, וברובן אין חוזים רעים או שיש אבל הן בכל מקרה בטנקינג אז זה לא מפריע להן. עכשיו כשאני חושב על זה דווקא הימור על גריפין יכול היה לעבוד, לא?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

כרגע הם ממילא לא יכולים להשתמש במלוא החריגה. הקבוצה השניה לא צריכה להיות מתחת לתקרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אבל אם הקבוצה השניה לא מתחת לתקרה איך היא יכולה לשלוח כל כך הרבה שכר לבוסטון ולקבל כל כך מעט? החריגה תופסת לבוסטון אבל לא משחררת את הקבוצה השניה מהכלל של ה-125% הפרש המשכורת, לא?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

תחשוב שהחריגה היא שחקן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא הבנתי – אז ה"שחקן הזה" עובר לקבוצה השניה? ואז לה יש חריגת טרייד או שהיא פשוט מרוויחה הורדת שכר?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

דווקא כן הבנת. הקבוצה השניה עכשיו תקבל את ח. טרייד שהוא שחקן על סף סיום הקריירה שיפרוש שנה אחרי הטרייד (הוא גם לא יראה שניה פרקט אבל ששש אל תגלה להם).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

או.קי, אז את מי זה יכול לעניין? מי צריך "שחקן כזה"? אולי מישהו מתחת לתקרה שרוצה לפנות עוד מקום עבור חוזה מקסימום עתידי? הניקס, אולי?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

למען האמת אף אחד לא מעונין בו כי הוא חרא של שחקן וכולם יודעים את זה. למעט מקרים כמו של הסלטיקס והווריורס כשקבוצות רוצות לשמור מקום מעל התקרה. מה שקבוצות מעונינות בו זה מה שתיתן בנוסף לגוויה המהלכת הזו -נניח בחירות דראפט.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

אבל כן אתה יכול להשתמש בזה גם כדרך לפנות מקום מאוחר יותר (על ידי ויתור על החריגה).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הבנתי, אז אולי מיאמי? כדי לפנות מקום להביא את אולדיפו או איזה כוכב אחר? או אולי יוסטון עבור אולדיפו עצמו, שאז בוסטון יכולים להחתים אותו, כי הוא הופך לשחקן ממשיך, והם גם יכולים להציע לו יותר מאחרים בגלל זכויות בירד, לא?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

לא הבנתי את הרעיון במיאמי? בוסטון לא יכולה לפנות מספיק מקום מתחת לתקרה זו לא אופציה.
אולדיפו זו אופציה אבל אז הם צריכים לחשוב האם הם מוכנים לשלם את סכומי המס האדירים שזה ידרוש והאם הם מאמינים שזה מה שייקח אותם עד הסוף..

אבי זוקאים
אבי זוקאים
3 years ago

טריסטן תומפסון העגלה סתם מיותר
תייס עדיף עלייו בעמדת הסנטר כמחליף
הם צריכים 4 שירווח להם את המגרש סטייל קיוון לאב

ירון, החלום
ירון, החלום
3 years ago

בס"ד
שלום. תודה, בוסטון קבוצה מעניינת.
והבעיה היא ספסל. ספסל חלש מאד בשביל טוענת לאליפות.
מה שיוצר עומס על החמישייה, ויותר פציעות, ולאור הספסל הדליל, חוזר חלילה.
צריכים 2 שחקנים טובים בחריגה, ועם השיפור של קמבה, והחזרה של סמארט,
הם יכולים להגיע רחוק מאד.

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

בוסטון זו קבוצה שכבר כמה שנים חייה על הגנה מהטובות בליגה, השנה בעקבות הפציעה של סמארט האיכות ירדה. טייטום ובראון לא הולכים לשום מקום וקמבה שיושב על החוזה הגבוה בקבוצה לא הולך לשום מקום, הוא עוד ישתפר. טייס והטיים לורד אחלה גבוהים, תומפסון לא מוצא את עצמו עדיין. על הספסל אין מחליף לקמבה ואין ממש צלפים לשלוש- נייסמית שהובא על תקן כזה נראה יותר כמו בראון צעיר. אדוארדס כנל. טיג נחמד לחמש דקות וכנראה לא יראה מגרש בפלייאוף, את מקומו תפס פריצארד הצעיר. אוגילי מאז שיא הנקודות שלו והמחמאות ממנחם בצניחה חופשית.
אם זה היה אפשרי הייתי מביא את לונזו בול לרכז מחליף ולתת הגנה. את לו ווליאמס או רדיק לזרוק משלוש ונותן צעירים תומפסון ובחירות בתמורה.

אשך טמיר המקורי

לונזו? באמת שעדיף כבר ים מדר.

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

לא מכיר את ים מדר אבל שחקן צעיר צעיר מאיזה חור באסיה זה לא מה שיעשה את השינוי בבוסטון. אולי אחרי כמה שנים של הסתגלות לליגה. בנוגע ללונזו, ההרגשה תמיד היא שהוא סוחב על הגב הרבה תיקים, אם זה את אבא שלו, את הבחירה השניה בדראפט את הראש של מג'יק את החרא קבוצה שהיתה לליקרס את הארט אינגראם וירקות שונים שהוטרדו ללואיזיאנה ועכשיו את ההצלחה של אחיו הצעיר. הבחור פשוט צריך מסגרת טובה ומאמן טוב. את המסירה יש לו ואת ההגנה גם כן, בול מה שבוסטון צריכה, מין בן סימונס לעניים

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

לגבי המאמן ואיינג', בליגה הזאת קבוצה רצינית עושה מהלך על התפקידים האלה רק כשמגיע סופר סטאר כמו דיוויס קוואי סטף קרי לילארד. אף אחד מאלה לא יגיע בקרוב אז כנראה שלא יהיה שינוי. חוץ מהלייקרס שהעיפו את מגיק ווולטון לא זכור לי קבוצה שעשתה חריש עמוק והצליחה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

מבחינת המאזן, קשה באמת להצביע כמה סמארט חשוב. אבל לי נראה שהוא מאוד חשוב. יש לו הכי הרבה אסיסטים למשחק בקבוצה, וגם הכי הרבה גניבות. וגם יחס אסיסטים לאיבודים הכי טוב בקבוצה. אמנם המאזן של הקבוצה ב17 משחקים ששיחק הוא 8-9, והמאזן כיום הוא 17-19, כך שאין הבדל גדול במאזן, אבל בתחושה שלי – יש הבדל משמעותי.

אשך טמיר המקורי

תודה רבה.
כשהם רעים, וזאת השגרה לאחרונה – הם פשוט מזעזעים לצפייה.
שום תנועה, שום חדוות משחק, שום רצון לחיות – רק בידודים מפגרים שוב ושוב. נורא.
באמת שסמארט הוא חצי קבוצה אצלם.
לזכותו של איינג', אם היה מטריד את הייווארד אחרי הפציעה זה היה גומר את שמו סופית (וגם מי היה לוקח בדיוק?), קוואי ודייוויס בחיים לא היו מגיעים – הם רצו רק ל-LA, הארדן והשיטה האגוצנטרית סביבו לא התאימו לקבוצה כמו בוסטון, והורפורד יותר זנח את בוסטון מאשר בוסטון העזיבו אותו.
באמת ששלושת הכוכבים לא שיחקו מספיק יחד, אבל 2 בעיות ניכרות:
– אין להם ספסל
– אין שום תירוץ להיראות כ"כ גרוע. ההסבר היחיד הוא שיש משבר מול סטיבנס.